Ål Alpin har som målsetning å ivareta alle som ønsker et alpin tilbud. Dette gjelder både de som ønsker å satse på alpint som konkurranseidrett og de som kjører bare for å ha det gøy. Klubben er åpen for alle.

Hvordan blir du medlem?

Våre medlemmer har følgende fordeler:

• Klubben har god økonomi som utelukkende brukes til aktivitet for løperne
  • Klubben dekker alle startkontingenter automatisk for løpere inn til U 16 og etter dette kan det søkes om støtte
  • Klubben dekker deltagelse i mesterskap på både Nasjonalt og Internasjonalt nivå (se retningslinjer)
  • Klubben har gode trenere på alle nivå
  • Tilgang på meget bra og rimelig brukt utstyr
  • Mulighet for de unge som gjerne vil være trener enten under barmarkstreningen eller på ski til å skoleres tidlig
  • Årlige tur samling på Folgefonna
  • .....Og det viktigste; Det er et fantastisk godt miljø å være i, som er inkluderende uansett hvem du er.

Våre medlemmer har følgende forpliktelser

• Alle våre løpere MÅ være medlem i Ål IL i tillegg til Ål Alpin
  • Treningsavgift er for tiden kr. 400 og kr. 250 for søsken (blir fakturert ut i februar)
  • Løpere og foreldre MÅ delta som funksjonærer i en eller annen form under våre arrangement, med prioritet på Bama Alpinfestival, men også til våre KM/kval.renn i SG og sonerenn.
    (Ål Alpin har ingen annen dugnad enn egne intektsbringende arrangement og utviking av eget anlegg)

Høres dette gøyalt ut ?

Bli medlem da vel, ta en tur i hallen eller i bakken !

Styret